If:ssä ei toimi enää mikään

”Ole huoletta, niin mekin olemme”

Olen viimeiset pari viikkoa yrittänyt sopia If:n kanssa asiakkaan vakuutusasiaa, mutta yhtiössä ei tunnu tapahtuvan yhtään mitään. Asia ei etene.

Toistuvat yhteydenotot eivät aiheuta minkäänlaista reaktiota. Edes sitä, ovatko sähköpostit menneet perille, ei voi tietää. Onkohan ne ohjattu suoraan roskapostilaatikkoon?

Luulen, että If kiusaa nyt pienempiään ihan tarkoituksella. Ehkä se haluaakin leikkiä vain isojen poikien kanssa ja haluaa rasittavista valittajista eroon perinteisin keinoin. Eli, kohtelemalla kuin Talvivaarassa jätevettä. Jättämällä totaalisesti huomioon ottamatta.

Asia liittynee suurempaan kuvioon, johon otin kantaa pari päivää sitten. Peli kovenee ja pelurit vähenee. Vakuutusala keskittyy. Kohta meillä on pari kolme isoa keskittymää, jotka touhuavat mitä huvittaa niin, kuin jo nyt on kaupan alalla tai elintarviketuotannossa.

Kehitys ei asiakkaan kannalta vaikuta kovin lupaavalta. Vakuutusyhtiöt ovat tähänkin saakka ajaneet lähinnä omaa etuaan ja kurmoottaneet asiakasta miten huvittaa. Varsinkin korvausasioiden yhteydessä. Nyt sama malli näyttää otetun käyttöön myön vakuutusasioiden yhteydessä.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s